Autumn/spring



Denna vinter har varit riktigt kall. Vit har den också varit för en gångs skull. Men nu när julen är över, tycker jag att snön kan smälta bort. Låta värmen komma. Låta våren blomma ut.
Jag längtar till studenten och sommaren. Men endå inte! Vad ska man göra efter studenten? Det är tuffa tider med jobb. Jag har inga planer på vad jag vill göra! Orkar jag läsa vidare? Fotografering vill jag utveckla mig mer i i alla fall. Jag är förvirrad.

Nu sitter jag på webdesign med Sienna och grejar. Det var hon som fixade denna snygga blogg. Thanks!
Snart slutar vi, sen drar vi till torp. Ha det gött! Puss & kram / Maads


Kommentarer
Postat av: Rawsienna

Mycket stiliga fotografier du har kvinna lilla :)<3

2010-01-11 @ 23:56:58
URL: http://rawsienna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0